miercuri, 11 iulie 2012

VirtConomics, un joc interesant.

Din plictiseala si recomandat de o prietena, m-am apucat sa ma joc acest destul de interesant numit "VirtConomics". Din cate am observat pana acum, e un joc despre antreprenoriat, e destul de usor de inteles. Eu am inceput dupa aceste sfaturi



Inchiriaza o locuinta. Click pe Piata - Inchiriaza locuinta (eu dau 3 RON/zi)
2. Aranjeaza intalniri (de preferat cu utilizatorii care nu s-au mai logat de minim 2-3 zile)
3. Munceste zilnic, o sa-ti creasca productivitatea si o sa castigi din ce in ce mai mult din salariu.
4. Cumpara-ti un costum, televizor, diplomat, casa (in ordinea asta).
5. Intra pe forum sa aflii cum sa faci mai multi bani (cumperi/deschizi firma, cumperi actiuni, etc) NU TE MUTA DIN REGIUNE DECAT ATUNCI CAND AI O MASINA.
Partea interesanta e ca lumea spune ca poti scoate bani reali din jocul acesta, eu ma joc doar de 4-5 zile, am urcat ceva in rang dar se urca destul de greu.. ce sa zic, incercati si voi! :) 

Have fun! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu