duminică, 1 iulie 2012

It's summertime baby!





   Astăzi m-am trezit devreme, aveam încă de aseara in cap melodiile pentru un nou set. Pofta mi s-a trezit din cauza unei discuții aprinse despre muzică între mai mulți prieteni, mă rog, nu are sens să povestesc pentru că oricum nu avea nici un sens, după cum spunea cineva, gusturile nu se discută, cam așa ceva s-a întâmplat și aseara.

V-am pregătit un set care sper să vă surprinda. Îmi era foarte ușor să iau toate hit-urile momentului din România și să le pun cap la cap dar am încercat altceva, am combinat câteva piese comerciale românești cu comerț din afara. Încercarea mea a fost de a obține un ritm cât mai nebun, un bumți bumți :D.

Mmda.. nu se putea să iasă totul perfect, am avut ceva probleme la remixul lui Mary J Blige - Familly Affairs, dar mă rog.

Sper sa vă placa! :)

Un comentariu:

  1. nebunaticuleeee!!!! whine your body up tudor :)))) :* te-am pupat! missmirunadi.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere