miercuri, 4 iulie 2012

Chill!

     E marți ora 17 imediat, iar eu n-am făcut mai nimic toată ziua. Abia m-am trezit la 11:30 și am venit să o ajut pe mama la barul acesta infect dar cum nu am avut prea multă clientela nu am făcut nimic mai mult decât să stau pe rețeau aceasta vicioasa de socializare numita facebook.
Nimic interesant nu se intâmpla in acest sătuc minuscul, iar eu nu sunt obișnuit cu asta, mie-mi place să ma mișc dintr-un loc in altul, nu-mi place să stau prea mult degeaba dar aici nu am de ales. Aștept să se trezească un prieten să vedem daca luam și noi mașina să plecam pe undeva la o piscină ceva. Avem si aici dar nu prezintă nici o atracție. Tot tineretul de aici din sat se poate număra pe degetele de la o mână.
Așa că păna vine tipul m-am autoservit cu un pahar de Baileys, ce să și faci..

Între timp mă gândesc și la promisiunea făcuta prietenei mele bune Miruna. I-am promis că o să-i fac un set cu ce piese dorește ea dar mi-a dat un playlist de m-a facut praf. E o provocare, recunosc :)) m-a pus pe gânduri. Mi-a pus o grămada de genuri in playlistul acela deci bpm-ul variază de la <100 pănă la >128. Mă descurc eu, sper să iasă bine ca dacă nu mă spânzură! :))


Have a nice day people! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu